Martin Šperl píše:... stejné auto, mohou mít přibližně stejnou spotřebu na 100km, ale suma roční útraty za benzín se může výrazně lišit.
Souhlas, zůstávám u příměru.
1) Jak je to s povinným ručením?
2) Kde sehnat origo náhradní díl s nejmenší marží řetězce 10 přeprodejců?
3) Znáte dobrého profi mechanika v autorizovaném servisu
a kde si např.
ihned po zavření vrat dílny nepřipočítají + xyz,- Kč za připojení na tester,
...
Tam jsem pls. směřoval toto "zdechlé vlákno".
Triviální otázka,
miliardy nesprávných odpovědí,
tisíce děkovných dopisů
...
To, že 1GJ mne stojí od 400,- Kč do 1 600,- Kč
si vyhledat a spočítat umím za pár minut.
Rozložení tepelných příkonů už sice "néjni na odpoledne ke kafi", ale i to dám.
To, že musím 2-5x za sezónu měnit jeden filtr,
který mohu pořídit za 500,-
ale taky za 25,- Kč + 5 minut práce,
to už nikde nenajdu

.
Asi ani u PT LuftFórařů ...
iGoNY
[quote="Martin Šperl"]... stejné auto, mohou mít přibližně stejnou spotřebu na 100km, ale suma roční útraty za benzín se může výrazně lišit.[/quote]
Souhlas, zůstávám u příměru.
1) Jak je to s povinným ručením?
2) Kde sehnat origo náhradní díl s nejmenší marží řetězce 10 přeprodejců?
3) Znáte dobrého profi mechanika v autorizovaném servisu
a kde si např.
ihned po zavření vrat dílny nepřipočítají + xyz,- Kč za připojení na tester,
...
Tam jsem pls. směřoval toto "zdechlé vlákno".
Triviální otázka,
miliardy nesprávných odpovědí,
tisíce děkovných dopisů :evil:
...
To, že 1GJ mne stojí od 400,- Kč do 1 600,- Kč
si vyhledat a spočítat umím za pár minut.
Rozložení tepelných příkonů už sice "néjni na odpoledne ke kafi", ale i to dám.
To, že musím 2-5x za sezónu měnit jeden filtr,
který mohu pořídit za 500,-
ale taky za 25,- Kč + 5 minut práce,
to už nikde nenajdu :cry: .
Asi ani u PT LuftFórařů ... :oops:
iGoNY