od IJK » 23 úno 2020, 13:07
Tomasex píše:... jak tam bypass dodelat...
Ave,
jde o "kus plechařiny",
3D díl, mající tvar výměníku, leč s minimální teplosměnnou plochou
SFO
Douška?
Důležitým poznatkem/faktem je, že kvůli úsporám/možnostem/...,
SE ByPass (obchvat, ochoz)
https://en.wikipedia.org/wiki/Bypassv "pastóšnických luftovačkách"realizuje POUZE NA PRIMÁRNÍM OKRUHU Obchází tedy teplosměnnou plochu výměníku
výhradně na trase 11 -> 12 (exteriérový "čerstvý vzduch"),
nikoliv na trase 21 -> 22 (interiérový "humus-luft").
Tož asi tak.
Důležité?
Inu, právě pro Váš úkol "vyházet HIC vidlama ven" krapítko jo ...
Tedy "zkratový díl" bude dokonce lepší alternativa (fyzikálně)...,
... ale současně je "plechovka"
výrazně horším řešením
z pohledu MaR (automatické regulace).
Jj, vždy JE TO Něco za Něco ...
[quote="Tomasex"]... jak tam bypass dodelat...[/quote]
Ave,
jde o "kus plechařiny",
3D díl, mající tvar výměníku, leč s minimální teplosměnnou plochou ;)
SFO
Douška?
Důležitým poznatkem/faktem je, že kvůli úsporám/možnostem/...,
SE ByPass (obchvat, ochoz)
https://en.wikipedia.org/wiki/Bypass
[size=150][color=#0000FF]v "pastóšnických luftovačkách"[/color][/size]
[size=200][b]realizuje POUZE NA PRIMÁRNÍM OKRUHU :idea: [/b][/size]
Obchází tedy teplosměnnou plochu výměníku
výhradně na trase 11 -> 12 (exteriérový "čerstvý vzduch"),
nikoliv na trase 21 -> 22 (interiérový "humus-luft").
Tož asi tak.
Důležité?
Inu, právě pro Váš úkol "vyházet HIC vidlama ven" krapítko jo ... :twisted:
Tedy "zkratový díl" bude dokonce lepší alternativa (fyzikálně)...,
... ale současně je "plechovka"
výrazně horším řešením
z pohledu MaR (automatické regulace).
Jj, vždy JE TO Něco za Něco ...