od Martin Lánský » 24 čer 2019, 15:01
Já jsem rád, že jsem měl štěstí na dobrého auditora, který mě včas varoval. Dostal jsem cenovou nabídku na Pichlera a když jsem si trval na VP18 a nechtěl ustoupit, nabídli mi v Evoře, že mi jí tedy dodají také. Když jsem dostal cenovou nabídku, uvedli tam úplně podivné položky. Nechal jsem si jí nacenit také v Nilanu a světe div se, cenabyla asi o 60 000 nižší, než mi jí nabídli v Evoře. Pan Peška se mi tvrdil mailem, že potřebuju prodlouženou záruku a tak mi jí nacenil nanecelých 25.000 Kč. V Nilanu mi řekli, že je to nesmysl, protože výměna kompresoru včetně práce kdekoliv od Aše po Košice ani tolik nestojí. Snažil se mi tam dát i další položky za rozšiřující desky a nadřazené systémy a to já vůbec nepotřebuji kupovat s jednotkou. To se kupuje jako celý inteligentní systém,který řídí od žaluzií až po tu jednotku a jednotka s tím umí komunikovat za základní cenu. Když u nás byli technici zprovozňovat jednotku, říkali, že celá ta dálková zpráva je k ničemu. Říkali, že filtr to za vás nevymění, anodu v nádrži také ne, neopraví to ani ten nejmenší uvolněný kontakt. Takže nakonec to stejně musí někdo fyzicky přijet a zkontrolovat. Co je v nastavení, řeší se po telefonu. Nilan má sledovací centrum na velké jednotky v Dánsku a na malé říkali v Itálii, jsou napojeni na regionální pobočky a technik říkal, že nakonec stejně zavolají jemu. Když SW funguje, nemá cenu něco měnit a pokud ne, do rozbitý mašiny se stejně nepřihlásí. Za to 1%, co jde opravit na dálku, nemá smysl vůbec mluvit, ale vypadá to hezky.
Zůstal jsem u jednotky bez zbytečností (navíc mám jenom HP). Oproti Pichlerovi jsme ušetřil víc než 100.000 Kč hned při nákupu a když čtu ještě provozní zkušenosti, jsem rád, že jsem do toho nešel. Díky.
Já jsem rád, že jsem měl štěstí na dobrého auditora, který mě včas varoval. Dostal jsem cenovou nabídku na Pichlera a když jsem si trval na VP18 a nechtěl ustoupit, nabídli mi v Evoře, že mi jí tedy dodají také. Když jsem dostal cenovou nabídku, uvedli tam úplně podivné položky. Nechal jsem si jí nacenit také v Nilanu a světe div se, cenabyla asi o 60 000 nižší, než mi jí nabídli v Evoře. Pan Peška se mi tvrdil mailem, že potřebuju prodlouženou záruku a tak mi jí nacenil nanecelých 25.000 Kč. V Nilanu mi řekli, že je to nesmysl, protože výměna kompresoru včetně práce kdekoliv od Aše po Košice ani tolik nestojí. Snažil se mi tam dát i další položky za rozšiřující desky a nadřazené systémy a to já vůbec nepotřebuji kupovat s jednotkou. To se kupuje jako celý inteligentní systém,který řídí od žaluzií až po tu jednotku a jednotka s tím umí komunikovat za základní cenu. Když u nás byli technici zprovozňovat jednotku, říkali, že celá ta dálková zpráva je k ničemu. Říkali, že filtr to za vás nevymění, anodu v nádrži také ne, neopraví to ani ten nejmenší uvolněný kontakt. Takže nakonec to stejně musí někdo fyzicky přijet a zkontrolovat. Co je v nastavení, řeší se po telefonu. Nilan má sledovací centrum na velké jednotky v Dánsku a na malé říkali v Itálii, jsou napojeni na regionální pobočky a technik říkal, že nakonec stejně zavolají jemu. Když SW funguje, nemá cenu něco měnit a pokud ne, do rozbitý mašiny se stejně nepřihlásí. Za to 1%, co jde opravit na dálku, nemá smysl vůbec mluvit, ale vypadá to hezky.
Zůstal jsem u jednotky bez zbytečností (navíc mám jenom HP). Oproti Pichlerovi jsme ušetřil víc než 100.000 Kč hned při nákupu a když čtu ještě provozní zkušenosti, jsem rád, že jsem do toho nešel. Díky.