inu, zamezit kontextuálním notickám sice lze
ALGORITMICKY
velmi jednoduše,
leč posléze leckdo zjistí,
že takovéto zásahy jsou více KOntraProduktivní,
než "debatu zklidňující" ...
PS?
viewtopic.php?f=20&t=1780PPS?
viewtopic.php?f=20&t=1871PPPS:
Šoup-Klima není úplně marná věc, pokud disponuje
ODDĚLENÝM PRIMÁRNÍM A SEKUNDÁRNÍM OKRUHEM.
Těmto "strojkům" říkám "dvoušlauchovky".
Pokud uvážíme, že naším cílem je CHLADIT INTERIÉR
pomocí užití KOmpresorového Cyklu,
pak PRIMÁRNÍ okruh může být "ten exteriérový dvoušlauch",
SEKUNDÁR pak bude INTERIÉROVÁ CIRKULACE.
Proč?
Pokud koupíte JEDNO-ŠLAUCH,
primárem je pootevřené okno a šlauch,
sekundárem pak "částečné prohánění venkovního luftu" společně s interiérovým vzduchem přes výparník klimatizace ...
Je to obdoba klimy v autech:
buď točíte jen interiérový vzduch (a tím interiér intenzivně/efektivně/levně chladíte),
nebo do cirkulace pouštíte venkovní horký a dusný vzduch
(a tak 95% příkonu z motoru do klimky věnujete na nezbytné odvlhčování venkovního vzduchu).
Sice nechladíte, zato efektně "žerete palivo".
Ale je fakt, že interiér větráte ODVLHČENÝM VZDUCHEM!!!
A proto dnešní auta mají AUTOMATICKOU KLIMATIZACI,
která v MINIMÁLNÍM možném MNOŽSTVÍ přisává vzduch z exteriéru
a maximálně točí VNITŘNÍ VZDUCH V AUTĚ.
Je to EFEKTIVNÍ (ne efektní) METODA CHLAZENÍ A VENTILACE VNITŘNÍHO PROSTORU AUTA!
Pokud obsluha automobilové klimky umí i pár dalších FLIGEN, jde o metodu velmi PŘÍNOSNOU PRO BEZPEČNOST SILNIČNÍHO PROVOZU.
!!! Pokud ovšem nekoupíte DownSize benzínovou MOTORIZACI, buranketingově opatřenou KLIMOU!!!
A hůře?
Trumbelínci Zelenáči si koupí klimu i do ELEKTROMOBILU ... a pak se diví i ušima.