Ave,
navrhuji finální TEČKU.
Stejně jako HovnoTlak, sorry, zas překlep...
je i RovnoObjemový PrůtokoRegulátor
v Pastóškách Marketingovým Trikem.
Sprostým MaR-ket-ING-ovým trikem
se stává EkviQv v podání DRTIVÉ VĚTŠINY ŠÓPAČŮ KRABIC
(od levelu 4 nebo u tzv. přidruženého sortimentu si za tímto výrokem stojím na 100.1%
)
Přesněji, jde o klasické "NadUŽITÍ" jinak validního pojmu.
Posunutí významu pojmu do oblasti, kde je NESMYSLEM
(viz. doplňkové otázky typu "A jak měříte objemový průtok?", "Kolik Pascalů už NENÍ ROVNOTLAK?", ..., "Pokud rozdíl hustot způsobí v zimě přetlak 40Pa, jde ještě stále o rovnotlak?").
Sprostý posun pak nastane při UCHÝLENÍ pojmu EkviQv
v KOntextu ÚSPORA PROVOZNÍCH NÁKLADŮ
a vyšší KOnfortní Standard strojní ventilace.
Pokud byste hledali (asi tak, jako já už pět let hledám)
co nejpřesnější OZNAČENÍ
MaR STRATEGIE luftování pastóšky,
skončíte u označení
"sledování, balancování a částečně řízení In- a Ex-Filtračních HMOTNOSTNÍCH TOKŮ".
Jen vytknu před závorku:
sebelepší MaR a technologie strojní ventilace jsou toliko pro Hovada Dobrá,
jestliže do rozvah a simulací nazahrnete okolí budovy! Meteorologicky a GeoMetricky.
Nevěříte?
Jedna z posledních "komplexně tlakovo-průtokovo-geometricky zprasených budov"
se nachází v areálu nemocnice u Svaté Anny. Postřehy od lidí, které tuto budovu navštěvují, jsou symptomatické pro "ušácké návrh velký luftovačky"...
pěvecký sbor středověká duchovní hra
PS?
Máme tu několik téměř dokonalých vláken na téma,
jak postupovat NeUŠÁCKY...
např.
viewtopic.php?f=21&t=1477&p=10651#p10651... tak je využijte.
Jo, studovat odzadu.
Tím "antivývojem" příběhu
si leccos uvědomíte.
Třebas to,
že montovat obdélníkové rozvody, zalévat je do podlah,
řešit spojování, čistění, tepelné izolace ... není samo o sobě nic proti fyzice, technice či technologii "luftování pastóšek".
Jen se musíte připravit
na DIAMETRÁLNĚ JINOU SADU DROBNIČEK,
než je "průměrný stavař" ochoten dnes a denně řešit.
Vybočení z řady "osvědčených typizovaných řešení"
přinese pár výhod ...
... a spousty Emergency Calls: "Houston, Apollo 13 here...!!!"
VELMI PEČLIVĚ
NASTUDUJTE
třebas tuto sekci
viewtopic.php?f=21&t=1206&start=40#p9691jednoho z nejlepších vláken zde na LuftFóru.
GoodLuck!
PPS?
Krásný Oslí Můstek máte zde ve vlákně:
anonym píše:... jako kdybyste řešil, zda má význam tempomat v autě. Zda se přetěžováním při jízdě do kopce auto nadměrně neopotřebovává.
(EkviQv) Toto zařízení je tu především proto, aby bylo zajištěno množství vzduchu takové, jaké je projektované.
... Když se Vám v autě rozsvítí signalizace brzdových destiček, taky není nuté okamžitě zastavit.
A už jste někde viděli vyjádření Autíčkářů,
že instalovaný tempomat, ojeté destičky ...
vylepšují provozní náklady a zvyšují užitnou hodnotu nad běžný standard?
Použitím tempomatu můžete a nemusíte ušetřit palivo, ale určitě odlehčíte strnulé levé noze (ale třebas vyjma invalidů ...).
Jízda s ohoblovanými destičkami ale ve finále vyjde vždy dráž
(nejmén o stáčení/výměnu kotoučů brzd).
Stejně jako EkviQv strategie řízení EC motůrků bude hlučnější!!!
Leč zpět na Můstek!
PPPS:
Ale furt vám strategie MaR nic neříká o tom, jak jste šikovný řidič,
proč jste "vojel brzdy" za polovic času než "Vomárek Vod Vedle" co jezdí jak DeBIL...
a kdy se vyplatí zapnout
Tempomat,
SpeedLimiter,
antikolizní Radaro-Kameru ...
... a proč vás lapla policejní stíhačka nebo došla obálka s výzvou přispět na další rozvoj sítě rychlostních MĚŘENÍ (ano, regulátor je někdo jiný, bez kalibrovaného měřiče je však v Prd... jak Baťa s dřevákama).
Prostě si jen nepleťte trivialní pojmy z MaR
a nebudete za Stádo Ovcí.
Když si je nepletete v autíčkářství,
tak své znalosti jen "transformujte do luftovačnictví"
... a jste naráz nejmíň za "CHytrého BEéééRánka".
Leč ta Moudrá byla v této pohádce Ovčí Babička ...
iGoGY