Mathilda píše:...Běžný zákazník nemá šanci se dobře orientovat a může naletět. Proto stejně jako jiní kvituji, že se na fórech všechno rozebere. Podle mého to může mnohým pomoct.
Pomoct i beznym zakaznikum, kdyz se budou zajimat.
Jak odbornik pozna ze novy produkt, byt zavedene znacky (nebo te dlouholete s tradici), neni smejd?
Ke znacce si buduje duveru z casoveho hlediska, kdyz se ukaze ze zakoupeny produkt drzi a nekazi se. Znacka si buduje duveru u zakazniku, ze nabizi kvalitni produkty, co dlouho vydrzi. Ale inovace, potreba udrzet se, tedy potreba vyrabet a prodavat, tam se obcas muze slapnout vedle.. treba jen nejaky novy material nemusi dlouhodobe vydrzet to co se od nej ocekavalo.
Sice projde urcite narocnymi testy, ale urcite vsechno nebudou zkouset desitky let, jestli to opravdu muze vydrzet, ne?
A zacnou tlacit manazeri shora, terminy uvedeni produktu z marketingu, neco se pokazi, rychle se to fixuje na dalsi uplne testovani uz neni cas, tak se provedou jen nejake zakladni, uvede se na trh a mezitim se pracuje na nove, vylepsene verzi.. A ten kdo si koupi tuto, muze mit tu smulu, ze si nekoupi to co ocekaval. (Tedy koupi, marketing svou praci odvede dobre
jen po case, vetsinou 2 letech
zjisti, ze si musi poridit tu vylepsenou verzi, tedy uz treba jeste dalsi v poradi, vylepsenou te vylepsene...)
Ma cas odbornik jezdit po konferencich a sledovat aktualni vyvoj, pokud se o nem vi, ze je fakt dobry a praci ma objednanou na rok dopredu? ..predpokladam, ze ten cas si udela, aby dal zustal odbornikem a neujel mu vlak
Ma sanci zajimat se o nove znacky a tisice novych produktu, jestli nahodou nekdo jiny nema neco lepsiho?