inVENTer 14V Preview

Výběr rekuperační jednotky - Hodnocení - Provozní náklady - Marketing

od metball » 30 kvě 2012, 11:00

Leon píše:... zkušenosti jsou nesdělitelné ...

Jj,
teoretici psychologové tomu říkají Nepřenositelnost Zkušenosti.

Je ale zajímavé, že drtivé většině lidí jen stačí dát chvilku času,
aby měli šanci se vymanit z marketingového presu,
a naráz začínají uvažovat poněkud logičtěji.
Sice nejsou ani zdaleka na úrovni vědomostí toho, kdo je masíruje,
ale začnou si v hlavě srovnávat PARALELNÍ MODELOVÉ SITUACE VLASTNÍHO ŽIVOTA.
To obvykle postačí k tomu, aby marketingáč vyšel naprázdno ...

Sem koukněte
viewtopic.php?f=18&t=923&start=130#p3854
viewtopic.php?f=18&t=923&start=140#p4836
a vězte,
že mne až děsí, jak jsem těch 20W trefil.
200W ve stolici na hydro/termo zkušebně,
10% reálné provozní účinnosti ...

Ano, ten Houston spočívá v exponenciálách nabíjení a vybíjení v kombinaci s tím,
kolik jste reálně,
tzn. za běžné meteorologické situace,
schopni prohnat vzduchu jedním duťáčkem.

Věřte, že pokud není absolutní bezvětří,
3Wattový motoreček mizivou šanci na to,
aby
"přitroublým algoritmem ovládání"
byl schopem vůbec něco naakumulovat.
Ano, to že při exportu na Americký kontinent se "patentovaných 70 sekund"
scvrklo na 58.333 sekundy mne opravňuje tento soud vyřknout.

Fakt si začněte dávat bacha na "slovosled".
A význam odborných výrazů.
To, že někdo nazývý komponentu regulátorem ještě neznamená, že je tato komponenta schopna něco/cokoliv regulovat.

Připravte se na to, že se spíš dočkáte toho
1) že na vás bude
fučet
"kujebácky studený luft" když venťásek v periodě nabíjení nepřetlačí vítr,
nebo
2) že se luft směrem do baráku
nepohrne ani milimetrem za sekundu
a teplo pofrčí ven stejně tak,
jako byste otevřeli okno 70s na trošku větší škvíru, pak jej na 70s zavřeli, ... a tak stále dokola.

Tož tak.
iGoNY
Uživatelský avatar
metball
dobrovolný redaktor
dobrovolný redaktor
 
Příspěvky: 888
Registrován: 18 dub 2011, 20:29

od Racochejl » 30 kvě 2012, 13:12

metball píše:Je ale zajímavé, že drtivé většině lidí jen stačí dát chvilku času,
aby měli šanci se vymanit z marketingového presu,
a naráz začínají uvažovat poněkud logičtěji.
Sice nejsou ani zdaleka na úrovni vědomostí toho, kdo je masíruje,
ale začnou si v hlavě srovnávat PARALELNÍ MODELOVÉ SITUACE VLASTNÍHO ŽIVOTA.
To obvykle postačí k tomu, aby marketingáč vyšel naprázdno ...
Tak mi tedy vysvětlete, jak se mám dívat na člověka, na ředitele, na inženýra pana Makovce z firmy Atrium, která nestaví vůbec špatné domy, ale tímto větracím systémem je de facto poškozuje? Předpokládal bych, že je to chytrý člověk s vysokoškolským vzděláním...proč mu tedy nedochází, co vlastně svým klientům toužícím po solidním domě způsobuje?
Racochejl
 

od jara » 30 kvě 2012, 15:11

Racochejl píše: Tak mi tedy vysvětlete, jak se mám dívat na člověka, na ředitele, na inženýra pana Makovce z firmy Atrium, která nestaví vůbec špatné domy, ale tímto větracím systémem je de facto poškozuje? Předpokládal bych, že je to chytrý člověk s vysokoškolským vzděláním...proč mu tedy nedochází, co vlastně svým klientům toužícím po solidním domě způsobuje?


.... že by - a) účel svätí prostriedky (neznalému investorovi prezentované ako prednosť- pomôže to predať dom... veď má vetranie, ako novšie normy odporúčajú, vyžadujú - kde ako...)
b) bližšia košeľa než kabát (dlhoročný dodávateľ je košeľa, investor - kabát)
c) majú na to za tie roky v PC-čkách na firme určite výkresy detailov osadenia do steny vypracované, len sa to "nahádže" do výkresov domu, do ceny,... do (doplňte si podľa vlastnej
predstavivosti...)
d) že by zmluvný záväzok na odber iVENTerov?
e)...z)....kto doplní?
jara
 

od metball » 30 kvě 2012, 15:29

Racochejl píše:... je to chytrý člověk ...


Víte,
když se mne jeden starý pan docent kdysivá zeptal,
jestli vím,
jaký je rozdíl mezi chytrým a moudrým ...
nevěděl jsem.
On mi to řekl.

Inu, byl jsem tenkrát
Mladý,
Krásný
a Perspektivní,
leč stále, jen a pouze "Juhan" ...

Dodnes si pamatuji i intonaci, kterou tenkrát použil ... prý je to velký rozdíl. V čem?
"Chytrý se bojí chytřejšího,
moudrý hledá moudřejšího."
Moudrý výrok/příměr/ponaučení.

Sedí, jak prcínka na hrníčku.
Dohledejte si i další kontext, který jsem tu vícekrát uváděl!

Svým způsobem byl moudrý i onen pan docent.
Byť měl obrovskou slabost pro nikotin ...
No, a tak si říkejte,
že ti chytráci z firmy
"1-2-3-4-5, co's to Janku, co's to sněd'?"
mají obrovskou slabost pro peníze.
Co na tom, že si je
svým chytráctvím
od sebe odhánějí?

iGoNY

P.S.:
Teď už jsem jen Krásný a Perspektivní, žeáno :twisted:
A nikotin? Nebrat.
Peníze? Kazí charakter.
...
Komunismus? Nikdo nic nemá a všichni si to navzájem půjčují.

Inu, jsme jen lidi.
Triviální šméčko se dá vyrobit za pár šušňů,
na trhu jej samostatně budete nabízet za kruté love,
a do baráků spřátelených armád za obvyklých 30% nad výrobní náklady. A jste tam, kde jste chtěl být.
Pokud ovšem nejste zrovna SFO, žeáno.
Nebo LuftFórař, který se v rámci svých znalostí a schopností snaží věci domýšlet do důsledků.
Uživatelský avatar
metball
dobrovolný redaktor
dobrovolný redaktor
 
Příspěvky: 888
Registrován: 18 dub 2011, 20:29

od jarka » 30 kvě 2012, 17:16

Racochejl píše: Tak mi tedy vysvětlete, jak se mám dívat na člověka, na ředitele, na inženýra pana Makovce z firmy Atrium, která nestaví vůbec špatné domy, ale tímto větracím systémem je de facto poškozuje? Předpokládal bych, že je to chytrý člověk s vysokoškolským vzděláním...proč mu tedy nedochází, co vlastně svým klientům toužícím po solidním domě způsobuje?


.... že by
a) účel svätí prostriedky (neznalému investorovi prezentované ako prednosť- pomôže to predať dom... veď má vetranie, ako novšie normy odporúčajú, vyžadujú - kde ako...)
b) bližšia košeľa než kabát (dlhoročný dodávateľ je košeľa, investor - kabát, nová sezóna, nový kabát, košeľa pod ním stále tá istá, načo meniť, keď už je tak príjemne, do mäkkúčka obnosená :lol: )
c) majú na to za tie roky v PC-čkách na firme určite výkresy detailov osadenia do steny vypracované, len sa to "nahádže" do výkresov domu, do ceny,... do (doplňte si podľa vlastnej
predstavivosti...)
d) že by zmluvný záväzok na odber iVENTerov?
e)...z)....kto doplní?

P.S. toto som tu už napísala, v stave "neprihlásenosti" (nie nepríčetnosti ;) ), ale zrejme to nejaký čas trvá, než to prejde/neprejde cez moderátora.... ale máme zázračné CTRL/C a CTRL/V ...

... a tak ma metball predbehol (4D+-+)

P.S.2 Atrium bol chvíľu aj náš kandidát na dodávateľa, vtedy som o vetraní ešte vedela PRD (akurát tak otvoriť okno), ale práve vetráčiky bola vec, ktorá ma vyslovene NEoslovila
Uživatelský avatar
jarka
přispívající
přispívající
 
Příspěvky: 199
Registrován: 18 kvě 2011, 05:24

od Racochejl » 30 kvě 2012, 20:24

Každému už jasné, že Inventer nenabízí žádné úsporné větrání. Určitě to ví i v Atriu. Lze předpokládat, že na prodeji Inventerů se dá vydělat, ale nějak mi to nezapadá do prodeje domů. Jako kdybych do Mercedesu vyřízl podlahu a nechal lidi odstrkovat nohama. Absolutní nesmysl zničí auto, stejně jako se poškodí a venkovními výdechy zohyzdí jinak pěkné domy. V pozici prodejce Mercedesu by mi to trhalo srdce. Stejně tak bych trpěl, kdyby mi do nové kvalitní dřevostavby udělali díry do každé místnosti hned dvě. Přeci musí existovat cosi jako profesní čest, přeci za mrzký groš neplivnu na práci svých tesařů?
Racochejl
 

Předchozí

Zpět na Ekonomika

cron